fredag 14 januari 2011

En till hinner jag visst

Jag trodde att Internet skulle vara dött i dag men nejdå det fungerar. Men i natt kl 0415 natt och natt i morse då. Då stängde de av telefonen jag vaknade av att larmet pep som fasiken. Givetvis var det jag som fick kolla för Thore hörde inget.?????????????? Konstigt sådant pipande. Sen kunde jag knappt sova så jag bestämde mig för att gå upp 0530 och köra iväg till ett spinning pass som börjar 0645 om jag var vaken då. Haha vilket sömnmedel jag tittade på klockan 0455 och sedan så nästa gång 0615. Jag tror jag ska tänka så nästa gång jag inte kan sova.

Nu har vi fått i oss frukost och Thore har skottat bort snön.  Nu ska vi bära ut lite saker till min bil som städgrejer. Vi ska ställa Thores bil i Påarp och sedan så är det banken som gäller skriva papper och få nycklarna. Lite magpirr är det  allt men så spännande. Jag hoppas att det går bra för våra vänner som ska köra från Markaryd håller tummarna för att motorvägen är bar.

Thore börjar och greja så nu får jag hjälpa honom.

Mot det nya hemmet. Nytt kapitel i vårt liv tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar