onsdag 5 januari 2011

Brevet som kom i dag.

När jag öppnade brevet så står det ett stort Grattis Va kul. Fortsättningen är Du är anmäld till Helsingborgs största löparfest Springtime. Haha jo då det visste jag om att jag var. Men vid första anblicken så trodde jag att det var något annat. Så den 14 Maj kl 1530 ska jag och min käre man springa en mil i härliga fina Helsingborg. Så nu får snön gärna försvinna så det går att springa på riktigt ute. Nu är det som man har något där bak i byxan.

Det har varit en tuff vecka än så länge massor med tankar hit och dit. I morgon är jag ledig så då ska jag packa ner kläder och lite köks grejer som vi inte kommer att behöva. Och så ska jag förbereda middag till mina vänner som ska hjälpa oss på lördagen med det tunga. Jodå E-L ni ska också få en god middag men den har jag klar redan. Tyvärr så blir det fryst middag men om jag tinar den och sedan värmer den i ugnen så ska det nog smaka gott.

Jag var hos arbetsterapeften (undrar hur det stavas) i går hon konstaterade bara det jag redan visste om och så vissade hon mig rörelser som jag ska Thore det lätt när han kommer hem i natt. Vi är lediga i morgon. Jag hela dagen och Thore till middag. Lite synd att han ska köra så tidigt men sånt är livet. Jag får roa mig själv.

Åsa hade köpt en sådan fin transistorradio om ni vet vad det är för något. Jag ska kolla in deras hemsida för en sådan blev jag sugen på till vårt nya kök. http://www.bagaren&kocken/ ska hemsidan hetta ja och så punkt se eller com.

Jag hade ett långt samtal med min gode vän i dag så himla skönt det är när man kan ventilera precis allt mellan himmel och jord. Ett samtal med kära älskade Mia var inte fy skam det heller. Jag ska beställa tid hos http://www.energikliniken.se/ till henne. Men just nu så är bästa Tina ledig så jag ska komma ihåg och ringa på måndag.

Nu ska jag koka en god kopp te till mig och så ska jag sätta mig framför tven jag håller tummarna för att det är något på den. Jag har ingen bok och läsa för de har jag packat ner.

3 kommentarer:

  1. Vad snällt att vi får mat :) Hade inte behövts!
    Arbetsterapeuten heter det ;)
    Kul att se nu om kommentaren funkar, svarade dig igen hos mig...

    SvaraRadera
  2. Wow! du har tatt bort både verifiering och granskning! BRA!!!

    SvaraRadera
  3. Haha ja du jag kan jag. Va bra att jag fick reda på hur det stavas jag orkade inte resa mig för och kolla på lappen.

    SvaraRadera