lördag 8 januari 2011

Fredag

I dag så jobbade jag länge. En tur till Aktiverum för ett sista spinning pass med Tor. Jösses vad han tog i i dag och det var mycket lätt och ta efter honom. Jag slet verkligen som ett djur. Helt slut var jag när jag kom ut till omklädningsrummet. Då ringde Åsa och berättade att Leo har en present till sin mormor så det var bara till och köra dit. Jag fick en super fin kalender med en bild på Leo på första sidan och en bild på mig Leo och Åsa på sista sidan. Det står mormor 2011 så man vet vems det är. Jag blev jätteglad för den fina presenten.

Vilken tur att jag skulle komma dit för jag blev även klippt av min bästa frissa och så fick jag en god middag av bästa kocken. Vi tittade på Let´s Dance ja jag och Marcus för Åsa och Leo gick och la sig. Thore ringde och efterlyste mig mitt i programmet. Inte Trodde jag att han skulle vara hemma innan midnatt denna jobbe fredag.

Jag fick ett mail om att jag hade vunnit 1.500.000.00 pund jag skulle bara skicka in mina uppgifter så jag kan få pengarna. Eller hur? Nä det mailet delitade jag. Trams. Nu ska jag sova så jag kan träffa min kära Mia Fia i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar