lördag 29 januari 2011

Ibland så undrar jag!!

Ja nu är det redan middags tid jag har varit uppe sedan 0700. Tyckte att det var härligt och komma upp så tidigt så man har en hel dag orörd framför sig. Men vad tiden springer snabbt.

En tur till stan i morse för en simlektion med söte Leo. Det blev både dyk, ryggsim och magsim. Hur kul som helst. Han myser riktigt i det varma vattnet. När vi skulle dusch så skrämde jag honom rejält. Ja jag blev lika rädd. Jag ställde om duschen så den skulle komma där uppe och glömde bort att det första vattnet som har stått i röret är kallt. En snabbdusch blev det sedan in i bastun kvickt som attan.

När jag kom hem var Thore redo för en löprunda så det var bara till och byta om. En runda på 8 km blev det. Jätteskönt när vi kom hem.
Vi mötte en man som sa "öka" ahnä sa jag inte redan. Haha. Nästa man vi möte hade en kungspudel lös han sa" jaga nu ingen idag" jaha tänkte jag var det kul sagt eller dumt?? Efter en bra bits löpning så möte vi en man med fru och massor med hundar han sa "öka" Då svarade jag, ja om du är med så gör vi de. Haha sa han. Varför fäller man dessa kommentarer egentligen? Jag får nog fråga nästa gång.

Nu ska jag börja och förbereda för i eftermiddag och kvällen när alla barn med familjer kommer hem för den vanliga middagen innan vår semester. Jacob och Ella ska sova över för Isac ska spela fotbollscup i morgon bitti. Jacob tränar själv fotboll kl 9 så då ska jag med och kolla så han sköter sig. Jag frågade om jag fick vara med och träna men NEJ det får du inte svarade han mig. Nähä då tittar jag väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar