onsdag 12 november 2014

OP

Så då var de gjort. Det var väldigt trångt o en sena var sönder så de var inte konstigt att jag har haft ont. 

Jag somnade 9 o de väckte mig 1030, redan sa jag. Jag sov sen de mesta av tiden fram till 14 när sjukgymnasten kom. Lite vingligt bar de när jag gick upp. Men små steg o nära väggen så gick de bra. 

 Sen var de fritt fram o åka hem. Givetvis så ringde jag till Thore. Då var han på jobb. Men tack för de. Då tar vi nästa i samtals listan Åsa, hon kom dom ett skott. 
Jag satt mest o halv sov i soffan så de blev tidigt i säng. Jag har sovit ovanligt gott ont så klart o svårt att röra armen men de blir bättre. Ju mer jag rör på den desto bättre är det för min del. Nu ska jag hörs min gympa o sen en promenad. Lunchen tar jag på Heaven. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar