onsdag 19 november 2014

Första besöket

Då har jag haft förmånen att åka tåg utan och betala. Så himla smidigt och bara stiga på utan och ta biljett. Tack kärar vän för det.

Biblioteket i stan var inget att hurra för då det är under renovering där hittade jag inget. Men Leo hittade massor. En fika hos Ebba och sen små shoppade vi lite.

I dag så fick jag ett sms kl 0700. Grattis på namnsdagen och en stor smile gubbe. Det var från Daniel. Jag har undrat hela dagen vem som sa att han skulle skicka det :)
Jätteskoj.
Jag och töserna firade dagen med en gensamlunch på Bar Inom. Det gick och äta men sen var det inte mer. Halv åtta hade de fått en 5a. Lasagne som var torr, sallad med massor med böner. Nä dit går vi inte flergånger. Eller nästa gång blir när vi har glömt detta.

Jag var hos sjukgymnasten Jonna för första gången. Jag ligger före i träningen egentligen skulle jag inte kunna göra vissa övningar. Nähä sa jag. Jonna spände ögonen i mig och sa TA DET LUNGT VILA. Okej sa jag jag gör väl det då.

Eftermiddagen tillbringade jag hos barnbarnen i Påarp där skulle de ta julkort jultemat för i år var pepparkakor. :)
Stackars lilla Freja hade feber och var super förkyld men hon var ganska så glad ändå.

En vän ringde och biljetter till Jill Johnsson på konserthuset den 8 februari kul jag gillar henne.

Jag tänkte ta mig en tur till Hässleholm i morgon på julmarknad på Hässleholmsgården. Vi får väl se om det blir av eller inte.

1 kommentar:

  1. Då har jag också två biljetter till Jill. Men det är julklappar ;)

    SvaraRadera