tisdag 18 november 2014

En vecka har gått.

Ja då var det bara 7 kvar. Jag är evigt tacksam att jag har ett jobb som jag kan gå till varje dag. För det här med att bara gå hemma är inget för mig. I alla fall inte nu när jag inte kan göra exakt vad jag vill. Sen gör ju inte vädret det lättare. De är så grått och mörkt, men det har ni väl också märkt.

Mina dagar innehåller promenader sjukgymnastik och så lite små plock här hemma sen läser jag och så tar jag en promenad till. 

I dag så gick jag en riktigt lång runda som jag brukar springa och det gick bra sen var det sjukgymnastiken den har jag hunnit med två gånger i dag. Jag tog faktiskt fram fönen och fönade håret inte helt lätt men det gick.
Jag märker att det blir ju bättre och bättre med armen den ONDA armen som Leo kallar den. Jag kan ta upp den till håret nu när jag duschar även om jag bockar huvudet så kan jag använda den lite där.

Nu ska jag ta en tur till stan med lånat tågkort så det blir en gratis resa och det är ju bra, ska promenera lite och en tur till bibblan tänkte jag. Se om jag hittar solen där inne. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar