fredag 14 november 2014

En bukett

I går så var det en lång seg dag ett par promenader och så besök av ett febrigt barnbarn. Annars var det en tradig dag.

Men så ringde telefonen och det var en god vän så kul och snacka bort en stund. Mitt i samtalet så ringde det på dörren och det var ett blomster bud.
Är Ethel hemma sa hon. Javisst. Vi fullkomligt slet upp pappret för att se vem den skyldiga var. Min köra arbetskamrat Suanne. Hon kan hon väldigt omtänksam kan hon vara. Det var så kul. Jag fick givetvis ringa till henne och tacka.




 
Annars så går det sin gilla gång här, jag läser, går, sitter och glor på datorn och känner mig allmänt uttråkad. Men i vilket fall som helst så känns det bra när jag går så jag har utökat mina promenader.
 
Thore har fixat middagen till i morgon kväll och den blev god. Han kan han.
Nu är det fika dags sen ska jag ta en promenad igen fast ut motsatta håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar