måndag 10 november 2014

Man gör så gott man kan

Jag hade lite o stryka o jag kände att stryk brädan för tillfället är lite för hög så jag tog några bra böcker o stod på. De hjälpte men de är inte lätt o stryka med vänster men skam den som ger dig.



Jag tog en promenad till Heaven o käkade lunch sen var jag med o hämtade pojkarna på dagis. 

Sen har de inte hänt mer än mys med dem. 
Jo jag fick ju ett samtal. Ingen mat efter 2400, vid 0600 är det ok med en kopp te   Ett par glas söt saft så mår jag bättre efteråt. En dusch nu i kväll o en i morgon bitti. Så var jag välkommen kö 0800 med övernattnings väskan med. Jaså går jag inte komma hem i morgon. Nä du ska stanna till på onsdag. 


Jaja bara de blir bra så kan jsg väl sova där. Tur jag skriver för jag kom på att jag har glömt det viktigaste. Öronpluggar. 











1 kommentar:

  1. Lycka till nu!
    Tycker du ska flytta den man sätter strykbrädebenen i, så det blir lägre. Man ska alltid ha strykbrädan så lågt att man inte behöver dra upp axlen har jag lärt mig. Känns konstigt i början, men sen mycket bättre.

    SvaraRadera