onsdag 23 oktober 2013

Roligt samtal.

Jag satt på och hade middag när min telefon ringde. Hej jag heter Björn Månsson och är fotograf. Det vet jag för vi känner nästan varandra.
När Åsa gick i nia så var hon hos Björn och praoade. Björn hade fått mitt nummer från Eurofire i Fleninge där vi köpte vår kamin. Han undrade om han fick komma och fota den till deras katalog. Vilken kul idé sa jag kul bara kom du. På onsdag kl 1600. Jag måste fråga sa jag vad får jag ut av detta. Det brukar firman ordna sa han och vad visste inte han.

I dag prick 1600 så kom han, jag tände en fin brasa och han riggade kameran, tittade lite smått i påsen som jag fick från honom som han hade hämtat hos Eurofire. Tillåt mig och le lite granna. En burk med tänd briketter 69 kr och en flaska med glasrengöring till kamin rutan 69 kr. Jag förstod att jag inte skulle bli rik på detta men va fan är detta för något.

När vi köpte kaminen så skulle vi bli kompenserade för att vi fick vänta i 3 månader på den samma kompensation som i dag. :) Nä jag ger inte mycket för den firman de är inte ett dugg rädda om sina kunder. Jag kommer inte att spendera några flera pengar där inte. Jag ska till och med klaga lite till dem, kaminen tappar färgen och det tycker jag är väldigt dåligt så det ska jag ringa om. Haha jag får kanske en burk briketter :)




Eurofire i Helsingborg Logotyp

Jag får bilderna i morgon och det ska bli kul och se dem Björn är en duktig fotograf så jag har höga förväntningar på bilderna.

Nu har vi vara två dagar kvar denna veckan det är verkligen bara måndag och fredag känns det som.

1 kommentar:

  1. Det är väl äran att någon fotograferar som är ersättningen skulle jag tro. Ser fram emot att se bilderna!

    SvaraRadera