söndag 27 oktober 2013

Busväder

Nu så här på söndagskvällen så blev det ett riktigt busväder. Regn och blåst, skönt att man kan vara inne.

Jag är helt färdig denna söndagkväll, det har varit en tuff helg med utgången i fredags möte hela lördagen och en härligt god middag med goda vänner. Massor med härliga skratt hade vi och diskussioner . En var att vi fyra ska åka till New York eller inte. Jag är inte så jättesugen på USA men nä vi har inte bestämt oss än. Vi ska kolla runt lite här på nätet så får vi se hur vi gör. Det blev inte så väldigt sent men ligger man lite efter med sömnen så blir det segt.

Givetvis så har vi ställt om klockorna.

I dag så har vi varit och lunchat hos Åsa och Marcus vi grattade Marcus som fyllde 29 år i går. Ett presentkort på Ikea blev det i paketen. Elias sov hela tiden vi var där det blev desto mer bus med Leo. Jag sa att Åsa var min flicka nähä min flicka sa han då. Härliga unge. Han fick välja om han ska åka med Åsa på torsdag till Hanna eller komma hit till mig och leka med Ella. Inget svårt val han valde Ella.

Nu i kväll hade vi en Ycc träff på Milano på Ättekulla så vi åt en god middag där. De har en ganska god meny inte bara pizza utan lite annat också.

1 kommentar:

  1. Tisdag morgon uppdateras detta hos mig! Nu ska jag se om jag kommer till jobbet eller om det är träd i vägen...

    SvaraRadera