onsdag 9 oktober 2013

När det blir extra glatt.

I dag efter jobb körde jag till Väla för att leta lite kläder till Dopet på lördag. Hittade ett par strumpor så det kan bli en intressant dag. Lite besviken var jag när jag kom hem. In med bilen i garaget så klart och så tog jag in posten hela högen.
 
 
Foto: Detta var med posten i dag. Paparazzi fotografen tog mig o Eva-Lotta Nilsson på bar gärning :) tack min bästa vän :)
 
Jag lägger posten på bänken och plockar lite med det jag hade med hem. Så dags för postgenomgång. Titta vilket fint kort jag fick av min bästis E-L det är vi som har lyckats klättra upp i äppleträdet med vars ett glas vin. Givetvis så kommer det en paparazzi precis och fångar in oss på bild. Den här paparazzi behöver pengar så han tar massor med kopior på kortet och så säljer han det vidare på allehanda marknader. Vi som är så generösa vi bjuder på detta.
 
Jag blev så himla glad. Tack min vän.


1 kommentar: