söndag 13 oktober 2013

När två blev fem.

I måndags så var Daniel med familj hemma. Daniel bara älskar och sitta och titta på en brasa. han eldade så jag fick öppna dörrar  och fönster bara för att kunna vara här. Busungen. :)
 

I torsdags så var jag och lämnade blod. Jag blev väldigt förvånad över mitt blodvärde 136, jag ligger alltid mellan 125-129 så jag är vad de kallar för låg. Så högt har jag aldrig legat men det var bra så de så då är det väl det.
En fin t-shirt fick jag med hem som tack för besväret till Thore. Gasen i botten hem till Barnbarnen för Ella och Jacob skulle på simskola. Precis när vi ska köra så säger Isac, kan du köra den blåa bilen. Självklart kan jag det jag kan köra alla bilar. Bra så kan jag, Jonatan och Albin följa med. Ojdå tänkte jag hur ska detta gå men okej då men ni sköter er, javisst sa de. Kan ni simma?. JA. Bra då kör vi.

När vi närmade oss Filborna badet så fick de lite förhållningsorder. Själklart så höll de dem. Härligt.



Här har vi Ella fjälla som fick bada själv efter som de stora grabbarna skulle bada i den djupa basängen. Men det klarade hon galant. Jag hade ju inga badkläder med eftersom de bara skulle på simskolan.

Här har bi grabbarna bus och grus. Isac Jonatan Albin och så Jacob. De var super duktiga alla fem så detta kan vi göra om flera gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar