tisdag 28 maj 2013

En ledig förmiddag.

Ledig och ledig, jodå jag gör inte många knopp i dag inte . Sitter och letar recept på nätet och i tidningar. jag är duktig på att se goda recept och sedan spara dem men när det är dags så hittar jag aldrig det goda igen. Konstigt.
Vi ska ha en mingelfest på lördag och då tänkte jag bjuda på buffé, vi får väl se hur buffigt det blir. Typiskt mig nu när det bara är ett par dagar kvar så har jag kommit på att jag har glömt att bjuda dem och dem och dem......... men så är det ju alltid. Det är kul och blanda sina vänner och inte bara träffas i de vanliga grupper som man brukar.

I går var jag äntligen på massage och den var välbehövlig. Herregud så öm jag är i kroppen i dag, jag ställde in mitt träningspass för det kändes för mycket. Hårt hänt tjej jag går till och till min glädje så ska Thore dit på torsdag hahahahhaha..

Nu är han ute och grejar med garaget det har stått stilla nu en vecka. Nu är väl planen att han ska göra så att porten kommer upp. När det väl är väder vilket det brukar vara var dag så är det bara för mig att gå ut och måla. Jag hoppas att det blir klart snart så vi kan bestämma med vår plattsättare och komma hit och lägga plattorna så det blir en fin garageinfart.

Nä nu måste jag bruka allvar med min handlar lapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar