onsdag 15 maj 2013

5 Minuter

Japp det är den tiden som jag har på mig och sitta här. Exakt. Sen är tvätten klar som ska hängas upp och sedan ska jag ta itu med packningen inför helgen. Det gäller och ha framförhållning. Av någon anledning så packar ju inte Thore så mycket han packar upp i stället. Bra fördelning på arbetet tycker jag.
Jag sprang min vanliga 7 km runda i dag och det kändes super bra under tiden jag sprang så la jag upp mitt varv gick igenom hur det ska gå, där ska jag ta det lugnt och där kan jag öka på där ska jag lyssna på bandet som spelar osv. Jag hoppas att vi har några goda Yccare längs med sträckan som hejar lite. Egentligen skulle jag springa i en Gais tröja för gisses vad de blir fram hejade alla Gaisare. Men nä jag tar en gammal springtime tröja på mig som jag vet att den inte skaver någonstans. En tröjar skaver mest under armhålan och det är jobbigt, så gamla urtvättade kläder är det bästa så slipper jag och lägga energi på att något känns konstigt. Springtröja till Thore tar jag inte det får han göra själv eftersom den kan skava och då är det bäst att han plockar fram den själv.

Nu har Thore äntligen spikat lite bräder på garaget det har varit lite stiltje. Förhoppningsvis så hinner han göra lite i morgon. Vi har fixat en massa i trädgården så det har blivit ett par lass till tippen. Men nu så är vi så gott som klara där för denna sommaren. Lite små grejer och det vanliga ogräset.

Nä nu har mina 5 gått så det är bästa att jag sätter fart så jag hinner med min planering innan jobb.

1 kommentar: