fredag 24 maj 2013

Fredag kväll

Nu har ännu en vecka gått herregud vad tiden går fort. För en vecka sedan gick vi i kortärmat i Göteborg och lyssnade på Arvingarna. Härligt var det. I dag har jag inte gått så mycket och ingen musik har jag lyssnat på. Det har inte varit så himla varmt heller. I morgon ska vi antagligen springa Änglamilen i Ängelholm det har vi aldrig gjort innan. Det är flera på jobb som har gjort det och de säger att det är en trevlig runda. Vi får väl se hur det blir. Om det regnar så springer jag inte.

När jag kom hem så började jag städa och tvätta jag skulle egentligen har strykt tvätten också men det orkade jag inte efter handlingen. Jag som är så smart. Jag skulle inte ha så mycket så jag tog City Gross för där är inte så mycket folk som på Maxi. Jag tog en korg med hjul skulle inte handla så mycket. Nänä men det jag köpte var tungt så det var lite besvärligt när jag skulle till bilen. Slit och släp.

I morgon kväll kommer tre vänner hit vi ska planera vår semester tripp till Blaiken. Ska bli kul både och träffas och att planera.

Thore har varit borta sedan i tisdags eftermiddes men i natten kommer han, det ska bli skönt. Lite tradigt och bara prata i telefon. Nu kommer det att bli en superkort helg för han kör ju igen på söndag middag.

Jag var hos Daniel i går eftermiddag och busade med tre ljuvliga ungar. Hur mysigt som helst.
Nu är det tid för sängen för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar