måndag 20 maj 2013

Truckkort

I dag så gick jag på truck utbildning på jobb. Jag var väl inte så sugen men han som vi hade som lärare var kanon fick mig verkligen att bli nyfiken på det hela. En av killarna så kan du köra hoj så kan du köra truck.

Teorin gick bra hade ett par fel men inget som gjorde något. Praktiken körningen med trucken gick jättebra det var inget svårt.

När jag kom hem så hade Thore beställt garageport och så skurade han vår mur. Det blev så fint. Vi tog en liten löprunda på 4 km och det kändes riktigt bra fastän det var varmt som fasiken. Vi får väl se hur vädret blir på lördag om vi ska springa Änglamilen i Ängelholm det har vi aldrig gjort.

Thore tvättade min bil eftersom han hade skvätt ner den så klippte jag gräset. Sen blev det en god middag. Nu är det dags för sängen igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar