onsdag 23 januari 2013

Usch då

Ja fy fanken JAG har blivit förkyld. Så fort mina töser blir det så säger jag kang yang :) ja det är inget jag har hemma för jag blir ju aldrig förkyld. Men nu så är det min tur. Jäkla skit. Jag har inte tid och snora. Utbildning i morgon och så en tur till MC mässan till helgen. Inte så kul och gå där och snora.

I måndags så köpte jag en present till Daniel med familj en dörrmatta. De blev glada. När jag kom dit så frågade Isac om jag kunde tapetsera hans rum. Självklart sa jag. När då. NU svarade han. Nä men i morgon kan jag komma. Så i går var jag där och fixade fint i hans rum. En super cool tapet hade han valt. Det blev mycket fint. Ella var på en jäkla humör hela kvällen. " Du får inte komma in på mitt rum, jag är inte din tjej, jag ska sparka på dig, du är dum......... ja osv. Det Ella säger till mig det svara jag tillbaka med. Kanske inte alltid så pedagogiskt. Men får jag inte komma in på hennes rum så får hon inte komma in på mitt rum. Ska hon sparka mig så ska jag spraka henne. Ganska kul när jag sa till henna att jag har ju stora fötter och starka ben så jag kan sparka hårdare än henne. Då sa hon jag bara låtsas spraka. Jaja. En härlig 3,5 åring. Undrar hur hon är som 11 åring.

Jacob var dålig i feber den stackarn. Han hade sovit i två dagar, lik pappa sover bort det dåliga.

2 kommentarer:

  1. Hallå Ethel, jag hittade din blogg när jag hoppade runt på nätet. Kul att också du bloggar.

    //Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig virrigavera du är så välkommen hit. Jag gillar och skriva :)

      Radera