onsdag 16 januari 2013

Yoga

Det är flera år sedan sist. Då varade ett pass en och en halv timme. I dag så var det rena rama barnleken bara en timme. Haha nä då det var inte bara. Här gäller det att jobba lite med katten, kobran, stående hund, trädet. Det ända som jag kunde ordentligt var död mans ställning. :) Då ligger man och slappnar av på rygg. Det var inte ansträngade. Men skam den som ger sig jag fortsätter med detta. Jag hann med ett rejält styrketränings pass innan. Jag hade lite tid över mellan jobb och yogan och det var då rakt inte lönt och köra hem.

Kursen i dag gick bra. Det är en lätt grupp vi har. I morgon är det deras sista dag så då ska vi se vad som har fastnat eller vad jag och Andreas har missat och lära ut. Nu är det dags och sova. Thore är på väg hem men är inte hemma förrän lagom när tidningen kommer. Har jag tur så ligger den på köksbordet när jag ska äta frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar