söndag 6 januari 2013

Släkten

Så stekte jag pytt i panna och ägg så det stod härligans till. Så började de komma. Till slut så var alla utom tre här. Frida jobbade, Ida var hos sin farmor och Marcus hade annat att göra. Men vi blev 25 stycken vi fick bra plats. Alla kunde sitta. Det var lite si så där med porslinet men alla hade en tallrik, bestick och glas. Fungerade alldeles utmärkt. Men så varmt här blev säkert +30 grader men det var de värt. Alla barnen var superduktiga lekte och hjälpte till och spela Uno. Det slutade med att Jenny vann och då var kl 0230.

Det var skönt när vi hade röjt och kunde gå och lägga oss i lugn och ro. Isac sov över och i dag så hjälpe han till och städa ut julen.

Jag vet inte vad som har hänt här men jag kan inte lägga in bilder, när jag trycket upp att jag ska lägga till bild så kommer inget. Ja jag har väl i vanlig ordning tryckt någonstans så därför har det blivit så här. Lite synd för jag har några bra från i går.

I morgon så börjar jag att jobba igen och det ska bli skönt på sätt och vis. Jag jobbar dagtid denna veckan också för det är EBR utbildning i morgon ska vi öva och på tisdag så kör vi för våra kamrater. Då gäller det att vi ska kunna det och lära ut det. Det kommer att bli hur bra som helst tror jag. Hoppas nu att de är ärliga och kan ge oss feedback på ett ordentligt sätt så de inte snackar i fikarummet. Så nu ska jag gå och lägga mig.

2 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för en mycket trevlig kväll!

    /Rickard

    SvaraRadera
  2. Tack själv Rickard det är så kul när ni kommer med:)

    SvaraRadera