fredag 11 januari 2013

Dammsugare.

Denna veckan har gått så snabbt så. Jag har jobbat mellan 0630-1700 var dag utom i går då blev det till 1830. Men va kul det har varit. Jag bara älskar och så och berätta och sedan lära ut vårt nya system. Jag fick bra feedback av JM som har hand om att godkänna mig som utbildare. Några saker som jag ska tänka på tills nästa gång. Som blir på tisdag. I torsdags fick jag gå ut från lokalen för jag tog för stor plats. Mina utbildar kollegier satt för mycket och var passiva medan jag var runt och pratade och grejade. Haha typiskt mig. Men jag tycker ju att det är kul. Men givetvis ska alla vara med.

Vi har fixat med bygglov till kaminen och valt vilken vi ska ha. Vi har skickat in bygglov till garaget och pratat med en om pris på att gjuta en platta. Resten ska Thore göra själv. Kan bara hoppas att det går snabbt och gå igenom byggloven så dessa två saker också kan bli klara.

I dag så fick vi äntligen vår centraldammsugare installerad. Så Mia var hemma på besök och fick den andra. Jag har inte gillat och dammsuga med en vanlig sedan jag hade centraldammsugare i det andra huset. Det ska bli kul och dammsuga igen.
I morgon ska vi ha middag för våra vänner som hjälpe oss att flytta. Givetvis så kunde inte två av paren men två par kunde. Jag har gjort en gryta som heter Sannes hota höstgryta. Får väl döpa om den till vårgrytan. Min jobbekompis är med i en tävling med den, jag håller tummarna för henne för den är riktigt god. Nu ska jag hoppa i säng.

1 kommentar:

  1. Ja, det var synd vi inte kunde komma. Nu ska vi ner på söndag igen, då blir det 6-dagar-för-tidigt-kalas för Mellan. Vet inte än om de andra här uppifrån ska med. Men vi får köra två dagar annars. Kvittar ju om det är 2 dagar på rad eller en vecka emellan!
    Nu ska jag också sova. Håller tummarna för byggloven!

    SvaraRadera