tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År 2013

Gott Nytt År 2013 undrar hur många gånger jag kommer att skriva fel. Jag skriver ju hela datumet ett antal gånger på jobb.

Vi hade en lugn och skön nyårsafton här hemma med våra vänner Helle och Magnus. Vi åt en kräft soppa till förrätt flamberad oxfile med pressad potatis och så chokladmousse till efterrätt. Det blev lite hastigt och lustigt vårt nyårsfirande, vi var ju bort bjudna till vänner tillsammans med Helle och Magnus. Men den festen blev inställd då deras hund bröt benet oturligt nog.
Så istället för att vi skulle fira varför sig så slog vi ihop oss. Vi hade en trevlig kväll.

I dag så tog vi en promenad innan Thore körde och jobbade. Jag har inte gjort så många knop precis, spelat wordfeur och pratat med Daniel och Mia. Nu kollar jag tv. En super god middag har jag ätit resterna från i går. Mums va gott det var.

Spännande med ett nytt år. Vi har ingen aning om vart detta ska föra oss. Jag bara hoppas att det blir ett bra år för familjen. Det vanliga vi ska vara friska, få ha våra jobb kvar. Att det ska ordna sig för Mia på det bästa sättet. Hoppas att det är sista överklagande som hon har skickat in. Likaså för Åsa att allt går bra med jobb och magen. Daniel rullar livet på med ungar hus fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar