fredag 28 december 2012

Föräldars arbetsdagar.

Så då har sonen och svärdottern jobbat sina två dagar. Barnbarnen har varit här och busat runt. Kul har det varit med dem. Isac han är så lätt och gör att för att livet ska vara enkelt. Jacob är lite svårare men en glad unge. Mat är lite besvärligt äter inte vad för något som helst. Men som farmor så serverar jag det som kommer på bordet och äter man inte det så får man vänta tills nästa mål. Punkt slut. Ella är en tuff brud. Jag skulle ta fram något ur hennes väska då röt hon. Rota inte i min väska, jag ska berätta för  min mamma att du rotar i min väska. Hu va trött man blir. Jag bara tittade på henne och skrattade då blev hon som tokig. När de skulle lägga sig så började hon och gråta, säg till när du är klar sa jag. Efter en stund sa Isac till henne att hon skulle vara tyst. Då röt hon jag är inte klar än.

Jag och Isac var ute och sprang Tollarps rundan han är super duktig på att springa. Lite tradigt med hans astma men skönt och veta vad han inte tål. Damm inga problem här, pälsdjur och så lite andra saker som jag har glömt. Jo pollen och björk så klart. Men springa det kan han.

Lekplatsen har också haft besök av barnbarn med farföräldrar. Ví tog en tur till affären eftersom det är fredag och köpte godis vi skulle ju har fredagsmys innan de åkte hem.

Nu så halvligger jag i fåtöljen med dator i knäet och Thore sover och snarkar i soffan fastän han sover så klart inte när jag frågar honom.

1 kommentar:

  1. Klart han inte sover, han vilar bara ögonen! /Ezter

    SvaraRadera