torsdag 6 december 2012

Nu är det klart.

Äntligen är pappren skrivna och pengarna på kontot nycklarna överlämnade. Så jäkla skönt. Men jag blev lite bekymrad att det fanns post i lådan där. Jag har ju ändrat adressen och fått post här så det var lite märkligt att det även var post i Påarp. Jag läste på nätet att våra Ycc vänner har fått tidningen men det har tyvärr inte vi. Hoppas att den kommer i morgon. Jag har skrivit lite olika mc tur berättelser så de vill jag gärna se hur de har blivit.

Jag fick ändra tiden när vi skulle hämta bäddsoffan för Thore kom hem kl 0500 i morse så när jag körde så la han sig att sova. Hem kom den och nu står den i rummet. En mycket trevlig man från Ekeby möbler ringde och berättade för mig att de kommer på måndag kl 0715. Jag är första kund. Mycket bra. Lite synd att jag har fått ändrade arbetstider nu bara. Jag ska jobba dagtid i två veckor framåt. 0800-1600 inte helt ok men det är utbildning så jag måste. Men jag sa ifrån om min lediga fredag den jobbar jag ABSOLUT inte på. Det kan bli en massa övertid också. Nä det vill jag inte då är det bättre och börja en timmer tidigare. Hela min planering går åt pipan men det är väl bara till och bita ihop och se glad ut.

Nu ska jag gå och lägga mig med min tidning Allers och läsa om Thores systerson och hans sambo.

1 kommentar:

  1. Måste väl vara skönt med dagtid! Mellan har eftersändning härifrån, det felar ofta. Hon blev förbannad och lämnade in klagomål. Det kostar ju en hel del, så det ska ju fungera!

    SvaraRadera