onsdag 19 december 2012

Nu är jag klar.

Alla julklappar är klara inslagna och fina. Så jag hoppas att dessa ljuvliga ungar som kommer hit blir nöjda. Jag känner på mig att de blir de. På fredag ska jag komma ihåg och ta fram kalkonerna på morgonen och lägga dem i kylen. Det kanske är lite som jag behöver handla. Har jag tur så kommer Thore hem tidigt på fredag så räcker det kanske att jag har skrivit en handlar lista.

Det börjar kännas tomt här hemma nu även om vi inte hade träffats så mycket pga mitt dagtidsjobb. Men lite hade vi i alla fall känts vid. Jag brukar vakna när Thore lägger sig och då känner jag honom på armen och det känns tryggt. Men nu har jag inte vaknat som tur är att någon har lagt sig i sängen. Snart är han hemma igen.

Jag har fått så jäkla ont i min nacke så jag längtar efter sjukgymnasten som jag ska till på fredag. Jag tror att det är den nya kudden som är alldeles för hård för mig. Gissa om jag ångrar att jag slängde den gamla innan jag hade provat ut den nya.

Vi håller på med utbildningen på jobb och utbildar två killar nu som ska vara super user. Jag är en key user. Fint ska de vara. Vi exekverar allt vad vi kan. Jäkla ord som det finns. Dagarna går så himla fort och det är kul och hålla på. Jag fick mycket beröm för min utbildningsdag och så fick jag förstår lite negativt också. Men så är det en del glömmer man bort och en del som är viktigt för andra är inte viktigt för mig. Men det är bara till och komma ihåg och göra rätt nästa gång.

Efter jobb så åkte jag hem till Åsa som inte var hemma utan på stan med tjejligan. MEN Leo bus var hemma och det var de viktigaste :) kul med den grabben, vi kollade i boken om bilar och motorcyklar han hittade min bil. Inte helt rätt märke men dock. En svart auidi fanns där och så sa han mormors bil. Ja det är fint sa jag. Vad bryr vi oss om märkena när bilarna nästan är likadana. Färgen var helt rätt. När han såg motorcyklen så gasar han med händerna och säger brum mormor. Ja så är det.

Vilka härliga julkort jag har fått på dessa ljuvliga barnbarn och så Smockie så klart. Det är så kul.

Nu ska jag gå och lägga mig. Skönt ska det bli. Efter jul ska jag fixa till så jag kan lägga in bilder igen. :)

1 kommentar:

  1. Vad duktig du har varit :) Jag är också klar, det är skönt!

    SvaraRadera