söndag 9 december 2012

Rockfolket

Då har vi varit på den årliga julspa helgen. Som vanligt jätte härligt. Sköna behandlingar och så mys i bubbelpoolen, en skön stund i bastun och så vila i en skön solsäng. Julbordet var det inget fel på det var gott och vi blev mätta.
Efter en lång frukost så skulle vi gå inom EM möbler. Ha vi var där kl 1115 och så öppnar de kl 1200 ja det blev ju inget med det. Synd för de hade 25 % rabatt där.

Så fort vi kom hem så körde Thore eftersom de sa att vädret skulle bli tradigt med massor med snö och blåst. Jag körde till Teckomatorp för en snabb visit. Lillasyrran fyller år i dag. Egentligen skulle jag kanske inte har kört men det var inte så farligt då. Jag var där bara en timme så jag var hemma igen kl 1500. Skönt och slippa köra i mörker när det är sådant busväder.

Nu ska jag fixa lite middag till mig och förbereda in för i morgon. Eventuellt stryka lite tvätt... kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar