söndag 25 november 2012

Soul Stealer och Vampirina.

Så har vi varit på maskerad festen hos Helle och Magnus. Mycket trevligt var det med alla ut klädda vänner. Där var fången, sjörövaren, hippiarna och så en Soul Stealer och så jag som Vampirina. Tyvärr så kunde jag inte lägga upp bilder här, det kom upp ett medelande att jag har använt för mycket utrymme. Men om jag betalar så kommer det att gå. Nä det gör jag inte då får det vara.

Vi hade en fantastisk trevlig kväll god mat god dricka och super härligt umgänge. Vi spelade en schlager spel där det var mycket melodifestival låter och det var inte jag och Thore så bra på. Men där emot när vi fick fem snabba så var vi duktiga. Alla rätt. Mycket musik och dans och det var svettigt och ha långt svart hår. Gisses vad det var i vägen för mig detta håret. Men supersnyggt så klart.

I fredags så var jag ute med jobb och det var trevligt god mat fick vi också. Låg tempererad oxfilé den var så mör så den smälte i munnen. Jag åkte hem ganska tidigt för tågen går ju inte så sent mer nu för tiden av någon anledning.

I dag så var det visning på Saxin med Åsa, lite inredningssaker och så vinprovning. De böjd på ett mycket gott vin som är en beställningsvara och heter Dolina. Det kan jag varmt rekommendera.

Massor med festande har det varit om jag summerar helgen snabbt. Så nu får det vara lugnt en helg med flyttning i stället för fest.

1 kommentar:

  1. Jaja kommentarerna kan man ju ta bort ? Lätt men hur gör jag med korten ?

    SvaraRadera