onsdag 21 november 2012

Dagarna rullar på.

Skönt är det att det bra rulla på utan större händelser. Söndagen blev lite hektisk för oss, Först så kom Ella kl 0900 och då låg vi faktiskt och sov men vi kom upp snabbt. 50 års kalas hos svågern, inredningsparty hos G, och så en liten Ycc träff på det. Ella var med hela tiden och var super duktig.

Jobbet har väl runnit på som vanligt lite mer stress än vad det har varit innan. Men vi försöker verkligen att inte stressa men det är inte helt lätt alltid och låta bli. Jag var och tränade efter jobb, styrketränade och kondition. Jag höjde vikterna rejält. När jag kom hem hade Thore städat i datorrummet och uterummet och putsat alla fönster. Skönt att vi inte har det och städa efter flytten.

I tisdags så tog jag en fika med C och det var trevligt som vanligt när vi träffas. När jag ändå var på Väla så passade jag på att köpa ett par nya Jeans också. Det hände inte så mycket när jag kom hem för då var kl ganska mycket.

Idag så blev det träning igen. Samma som i måndags fast med lite mindre vikter. Nu har jag lagat mat till vår flytt helg. Kan vara skönt och ha det klart för hjälpen måste ju få lite mat så klart. Nu är det bara disken kvar och den får jag ta själv för Thore är i Katrineholm på väg hem.

Jag ringer ringer men det är bara upptaget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar