onsdag 7 november 2012

Jojo träning

Vi vet ju att det inte är bra att jojo banta och nu har jag läst i tidningen att det inte är bra att jojo träna heller. Nähä då får jag väl ta mig i kragen och träna mer regelbundet då. För allt som står i tidningen är ju sant eller hur? Inga lögner i City.

Det är slitit på jobb trodde att vi skulle komma in i det med nedskärningarna men känns som det tar längre tid och vänja sig. Cheferna frågar varför tar det så lång tid? Ja varför antagligen för vi inte är tillräckligt med personal kanske! Aldrig de frågar varför ett byte har gått snabbt, men det skulle de kanske göra någon gång. Det ska jag ta upp i morgon på DM daglit möte.

Jag var och tränade efter jobb och det var skönt. Sen en snabbis till Väla jag behöver en svart skjorta till begravningen på fredag. Usch vad jag fasar för den dagen det kommer att bli tufft. Lite svårt att förstå att han är borta och vi inte ska få träffa honom igen. Nä tradigt.

Nu ska jag plocka undan och förbereda tills i morgon, lite kläder och lunch ska packas och tas fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar