måndag 5 november 2012

Regnet det öser ner...

Men vad gör det jag har varit inne nästan hela dagen. Ja förutom när jag och Thore var i stan och promenerade. Vi var på jakt efter maskeradkläder. Vi hittade fräcka på Buttricks. Haha va fina vi kommer att vara den 24/11 på Helle och Magnus fest. Foto kommer men inte förrän efter vi har varit där. Än är det hemligt.

Jag var hemma hos Daniel en stund innan i kväll och skulle lämna tvätten som de inte fick med sig hem i går kväll. När jag kom in så blev Ella jätteglad när hon såg mig. Pågarna skulle iväg på innebandy med Daniel. Ella sa till mig där är din son ge honom en kram. Sen sa hon pappa sonen, haha hon är för söt.

Nu har vi ändrat adressen, kollat upp teve bredband det blir Telia någon kombinations paket. Just det jag måste komma ihåg öresundskraft också. Bäst jag kolla nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar