onsdag 30 november 2011

Mys onsdag

Här händer inte så mycket idag inte. Rättare sagt inte ett dugg ska jag göra. Jag ska sätta mig med min bok och läsa. Två timmar har jag på mig innan jobb så jag ska komma en bit i boken. Äntligen så har jag blivit färdig till och ringa sjukgymnasten så nu väntar jag på att de ska ringa upp om en tid till mig.

Det kändes bra när jag tränade i går. Jag har inte smärtan i höften längre, men troligtvis så är det ett muskelfäste i sätet som ställer till besvären för mig. Hade varit skönt om ryggen och svanken hade blivit bra. Kiropraktikern har problem för hon får inte loss låsningen som jag har.

Thore blev gammel morbror den 22 november och jag väntar med spänning på och bli gammel moster vilken dag som helst. Det är Anton och Frida som ska ha barn det är beräknat till den 1 december och det är ju snart. Kul när släkten växer.

Just det nu är det boken som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar