fredag 4 november 2011

Ljuvliga lediga fredag

Härligt med ledig fredag. Jag var uppe hyfsat tidigt 8 det var en bra tid tycker jag. Frukost sedan så körde jag till stan för att gå på Tipi och få en diamantslipning av ansiktet. Vi som jobbar på jobb har 10% där plus att jag och Tina är vänner så jag får lite till. Det gillas starkt här.

När jag kom hem så började jag och fixa i datorrummet med Thores hjälp. Så nu har vi allt på plats utom tavlor på väggarna. Men det är ju inte så bråttom med det. Sedan så städade jag så skönt att det blev rent och ordning igen i sovrummet. Nu är det bara hallen kvar och den ska Thore ta i morgon när jag jobbar.

Jag for i väg till simskolan med Isac och Ella. Det var super härligt. Ella var noga med och tala om för mamma att hon inte skulle följa med och inte pappa heller. Bli hemma sa hon till dem:)
Egentligen så skulle man tro att Isac som har simmat en gång i veckan i 8 år att han är elitsimmare men tyvärr så är det inte så.
Mycket dåligt tycker jag nog att det är. Klart att han simmar men inte så bra som han skulle. Flera som jag pratar med som har barn på Filborna säger samma sak. Men egentligen är det inte konstigt när de bara har små flickor till tränare. En av töserna som Jacob hade var mer noga med att kolla på föräldrarna än på barnen.

Nu i kväll så har vi ätit en god middag och jag ska snart gå och lägga mig för det är jobb i morgon för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar