onsdag 29 juni 2011

Helg redan:)

Äntligen är det helg och det är bara onsdag kväll. Jag har en semesterdag i morgon så himla skönt. Vi ska åka till Yamaha klubbens sommar möte i Kristianopel Blekinge. Jätteskoj ska det bli framför allt och träffa alla goda människor, köra mc och bo i stuga. Jag hoppas bara att vädret  håller sig någorlunda hyfsat. Drömmen är ju -26 men jag är nöjd om det inte kommer så mycket uppifrån.

Jag har packat det mesta men jag ska packa om mina kläder för givetvis så har jag tagit med för mycket. Inte alls ovanligt det brukar jag göra. Vi tänker köra direkt efter frukost och så ska vi ta ett fika stopp hos syster yster i Gualöv. Ska bli kul och träffa dem det är ett tag sedan nu. Men det brukar det ju bli eftersom vi jobbar så olika som vi gör.

I dag så fick vi en inbjudan till festligheter den 9 juli. Mia fia ska ha kalas då, undrar vad hon önskar sig? Kanske en snäll mamma:)

Nä nu ska jag göra det sista.

2 kommentarer:

  1. -26 låter jäkligt kallt tycker jag!

    SvaraRadera
  2. +26 menar jag så klart. Jäkla tryckfelsnisse som har varit på min dator:))))))))

    SvaraRadera