onsdag 22 juni 2011

Onsdag och livet leker.

Ja så har halva veckan gått. I dag så åkte jag hem från jobb direkt. Ringde söta Mia och pratade medans jag strök min tvätt. Skönt och få undan den. Samtidigt som jag pratade med henne. Det blir inte så ofta konstigt nog. Men desto roligare när vi gör det.

Jag tog en promenad i byn och gick inom till Daniel med familj och det är så härligt när alla barnen kommer och ska kramas när jag kommer. Ella sa farfar jättesnäll. Det säger hon om dem som hon är lite rädd för. Watson hämtar bollen när Ella kastar, den historien hör vi ofta också från henne. Ja det är kul nu när hon pratar så mycket.

Jag blev bjuden på en god onsdags middag och det tackar jag ödmjukast för. Jag hade tänkt och äta lite fil och flinger till middag så det var skönt att jag slapp det:)

I morgon är den sista dagen innan midsommar helgen. Jag ska till doktorn på jobb och jag hoppas att hon fixar så jag får en remiss så jag kan röntga min höft. Bäckenet sitter snett, häftleden ur läge ryggen ömmar. Ja varför inte, Atros i fingrarna, snéa fötter, atros i axlarna, tennisarmbåge den ena är ju bra nu, och så lite kras i knäna. Livet är härligt när man är 50+

Inget mer brukar mannen säga, nä det är så bra så. Jo förresten det regnar ute men det gör ju inget jag är ju inne.

Nu är det dags för sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar