söndag 26 juni 2011

Midsommardagen.


Idag så blev det en fin tur på 32 mil. Vi har varit överallt i Skåne känns det som. Vi körde på en del vägar som vi inte har kört på innan. Små härliga vägar med lite trafik. Sammanlagt så möte vi ca 10 motorcyklar lite fler bilar. Men överlag så var det tomt ute. När vi körde genom Vollsjö så var det bara jag och Thore. Helt öde. Jag sa att det kändes lite läskigt och inte se någon annan ute.
Vi käkade lunch i Ystad och tog eftermiddags kaffe i Höör.



Här har vi de tre musketörerna från midsommar firandet i Mörarp.
En super trevlig kväll hade vi med god mat och gott dricka. När vi åkte tåget hem så var det tur att Thore hade koll var vi skulle gå av för jag satt och pratade med de som köpte vårt hus så jag glömde bort mig lite. Som vanligt. :))


Vi hade bestämt i dag att Åsa och Marcus och Leo skulle komma på middag kl 1730. Då var vi inte hemma men som tur var så hade Åsa nycklen med sig så de började och fixa med sallad och satte på ugnen så det var lite förberett när vi kom kl 18. Typiskt men det var bara för att jag frös när vi kom till Höör så vi blev tvungna att stanna och ta lite kaffe och värma mig lite. När vi kom utanför Mörarp så började mannen i bilen framför mig och vinka så jag vinkade tillbaka. Han blinkade in på Aniagra så vi körde efter för vi såg att det var vännen Micke så det blev 5 minuter till honom också.
Men det var lugnt, för Åsa vet hur det kan vara när vi är ute och kör.

 

Mormors lille Leo är inte helt kry han har kräk för första gången i sitt liv och han är lite sliten efter det. Här har han fått på sig pyjamas och fått sin välling så snart kommer denna lille pågen att sova.

Vi hade en jättekul kväll med massor med skatt precis som vanligt när vi träffas.
Nu väntar sängen en ny dag i morgon med massor med nya saker på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar