tisdag 17 augusti 2010

Trötta tisdagen.

I natt har jag sovit super dåligt. Det var inte så kul när klockan ringde 0445. Men som den trogna arbetande människa jag är så gick jag upp och in i duschen. Där vaknade jag lite mer. När jag kom till jobb så kände jag mig super trött och tänkte hur ska denna dagen sluta.

Men det gick ganska bra. Massor med strul, med maskiner, och bort tappade pallar så gick denna dagen också.

Efter jobb så körde jag till Energikliniken för en timme zonterapi. Skönt inte alls för det gjorde ont i hela kroppen. Till och med i levern gjorde det ont. Ja det har kanske blivit lite mycket vin denna sommaren. Får väl se till och låta bli vinet ett tag framåt.
Jag fick rådet och äta en kombinerad tablett med magnesium och kalcium. Så det var jag på familia och införskaffade.

Hoppas nu att dessa är bra. Riktigt bra är det för man ska bara ta dem på kvällen. Riktigt skönt för jag är hopplös på att komma ihåg när det är tre gånger om dagen. Nu kan jag ta alla precis när jag ska lägga mig.
Det står att det är bra och ta dem till natten för då få man största resultatet. Vi får väl se hur det blir med det. Men jag håller tummarna till att det hjälper mig.

Igår så var Mia och Andreas här på middag. Kul och träffa henne och han så klart. Det är inte så ofta jag och Mia träffas, det kan jag tycka är lite tråkigt. Thore träffar henne flera gånger i veckan. Bara för att de jobbar på samma ställe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar