fredag 20 augusti 2010

Långfredag

Ja det hade jag på jobb började 6 och jag och Z blev inte klara förrän kl 17. Ganska trött var jag men när jag kom ut så piggnade jag till för där stod ju den fina ny polerade mc´n. Härligt.

Jag svängde inom till Bröderna Nilsson och köpte ett medel till visiret så det inte blir imma.

Inom bolaget på väla och köpte ett par flaskor vin som heter Väla Fläder som är så himla gott. Tack E-L för tipset och vinet.

Hem och bytade till bil och en tur till Maxi handling till grillfesten i morgon. Nu är det doobidootven sedan så ska jag lägga mig. Jobb i morgon 6-14 helt ok för det är 1 dags ledighet och det behöver jag.

2 kommentarer:

  1. Usch för jobb på en lördag! Men Väla Fläder är gott :) Jag håller på att grädda 91 frallor till kalaset ikväll. Plåten med 31-60 står i ugnen nu :) Ha en trevlig grillfest!

    SvaraRadera
  2. Nä du det är kanon och jobba en lördag för det betyder en dag ledigt till min thailand semester.
    Hoppas att bullarna blev bra. Ha en trevlig fest.

    SvaraRadera