onsdag 11 augusti 2010

Massage

Vilken runda jag åkte på alltså. Nu menar jag med massgen. Ojoj vad ont det gjorde. Petra heter tjejen som har öppnat här i byn. Jätteduktig. Hon jobbade verkligen med min rygg och mina ben. Snälla Petra tog sig tid och höll på ett bra tag efter min timme var slut.

Nu kan man ju tro att jag mår som en prinsessa. Jo det gör jag egentligen men är väldigt öm i hela min kropp. Men som sagt det går över.
Det ska kännas att man får massage när som jag har ont och vill att det ska försvinna. En ren njutnings massage det tar vi i Thailand till vintern.

Senare i höst ska jag prova på koppmassage. Det såg jag på Hollywood fruar och det såg spännande ut. Kan tänka mig att man både får blåmärke och att det gör ont. Jag älskar och prova på nya grejer.

Nu är det duschen och sedan jobb. Där tänker jag ta det lugnt.

www.ecoface.se jag måste faktiskt göra lite reklam för henne.

1 kommentar:

  1. Det gläder mig att du tyckte om hennes massage. Ingen avslappning precis. Men ska det göra nytta ska det kännas. Hoppas att fler provar på hennes hårda nyper, så vi inte har skrämt iväg dem. /Eva

    SvaraRadera