onsdag 18 augusti 2010

Ja så var det ondag.

Så himla gott jag har sovit denna natten. Jag gick och la mig 1929 exakt och så la jag boken 1959 sedan så sov jag som en stock till klockan ringde 0443. Jag kan ju berätta att trött det har jag inte varit i dag. Utan jätte pigg hela dagen. Så jätte skönt. Det är bland det värsta jag vet och vara trött.

Jag har haft tre bokningar i dag. Först kl 9 var jag hos Håkan på Ryggakuten och fick ryggen dragen i rätt läge samt massage. Jag har en bula på nerven som är inflammerad. Jag får inte springa, lyfta tungt, dammsuga nå ja det klarar jag mig utan, sitta länge. Jag får gå promenader i sakta tempo. Inte lång men dock gå får jag.

Kl 13 hade jag träff med företagsdoktorn, han var snäll och skrev ut voltaren till mig för ryggen sedan så kollade han mina fötter. De domnar när jag går länge eller springer. Innan har det bara varit när jag springer men nu har det kommit på jobb också och det är lite irriterande. Men en remiss fick jag till en fotvårdsspeciallist. I Lund. Jaja det är väl bra det.

Den tredje och sista bokningen var hos Åsa. Passade på och blev klippt nu innan hon går på semester och sedan så börjar ju hennes mamma ledighet. Jag tänkte att hon kan ju få slippa och klippa när hon är ledig. Men när väl Molle har kommit så är det nog dax igen. Hoppas att hon tar saxen med hem. Haha.
Som vanligt blev jag jätte nöjd med håret.

Varför går man på motorvägen????

När jag kom hem och tog in posten så blev jag lite rädd. Hjälp har Mia flyttat hem igen. Där låg ett blev som var till henne. Jag ringde och frågade och fick ett det har jag inte. Bra sa jag och drog en lättnaden suck. Haha sa hon. Jag sa jag bara skojar.
Men konstigt att det kommer de är ju snart två år sedan hon flyttade. Jaja det är posten så det begriper jag inte.

Nu ska jag ta och käka middag en god fläskpannkaka som Thore lagade igår. Sedan så ska jag ta en lugn kort promenad. Undrar vad han menade med både lugn och kort??? Jag har lite svårt för det men jag SKA göra som han sa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar