torsdag 26 november 2015

Benläge

Vi har verkligen haft lyx på vägen ner o nu på vägen hem. Ner så hamnade vi på rad 25 nödutgång o extra benutrymme. Haha  precis dom jag behöver de. Skönt för Thore. Nu på väg hem så gick vi plats på rad 1. Dessa platser brukar vara upptagna så gott de går o boka plats. Nu är vi så snåla då de lägger vi inga pengar på. Kostar egentligen inte då mycket kanske 175 kr per person o tur. För de pengarna kan vi ära gott i stället, det känns riktigt lyxigt nu. Eventuellt kan de var så eftersom vi är stamkunder hos ving tredje resan i år så är de generösa o ger oss VIP platser. Ja inte vet jag men bra sitter vi. 


Helt ok mat i dag fläskfilé med ris o en förrätt o en liten kaka, vilken tur jag har dom inte kan köra bil än. Det blev bin till maten min kärlek dricker vatten. 


Jag satt o tittade ut innan jag tror att det var Portugal som vi flög sidan om. Då tänkte jag, hallå vem är ni i den bilen? Ser ni oss här uppe ? Bilarna rör sig långsamt  knappt att jag ser att de rör sig alls, 
Ganska häftigt o sitta här uppe o se ner. 


Vi har 3 timmar kvar o 2,267km -62farenhet ganska kyligt. De är då grannt här uppe. Spotify i lurarna o Viveca Stens nya i knät så är de en ren njutning här uppe. Vi landar 20.05 svensk tid, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar