torsdag 12 november 2015

Denna hösten

Den är ju bara så fin. Varm och skön. Jag går ju min runda på morgonen gärna så tidigt som möjligt, de får ju gärna bli lite ljust innan jag går. Någon morgon så har det varit ganska mörkt när jag har gått strax innan sju. Men massor med reflexer, vit jacka och så pannlampan i handen så har jag både synts och sett själv.
Thore tycker att jag är ute och ränner mitt i natten men va fasiken om jag vaknar så kan jag lika bra gå upp och gå ut. Jag tycker att det är skönt och göra det innan frukosten och den vill jag inte äta hur sent som helst.

Nu är julkorten beställda som vi skrattade när vi höll på. Undrar hur många som kommer att tycka vi är roliga och hur många som kommer att tycka vi är tokiga? Ja det är ju gratis och tycka och tänka vad man vill.

Thore har tagit ledigt några dagar för han har varit och gjort laserbehandling i ögonen i går. I dag var han på återbesök och läkaren var super nöjd med honom och han säger att han ser bra ut, men det brukar han säga. :) Just nu så gick han ut och ska räfsa löv och då tog han solglasögon på sig, det ser ganska kul ut faktiskt. Men nu måste han följa föreskrifterna som han har fått.

Själv så ska jag till min doktor i Ängelholm och få min dom. Jag är inte färdig läkt men det känns bra och min sjukgymnast är nöjd med mig och min rörlighet. Den stora frågan är inte vänster arm utan höger vad ska hända med den.

2 kommentarer:

  1. Sjuk till 20160110 nu börjar den tuffa träningen o få tillbaka rörlighet o styrka. Jag ska dit i dec då ska vi prata om höger

    SvaraRadera