måndag 2 november 2015

Årets Julkort är tagna.

Då har en av årets roligaste dagar varit. Julkorts fotograferingen. Nä det är inte dessa foto som jag la in här. Det är lite för enkelt.
 
Vi körde till vännerna och hade packat ner vår rekvisita givetvis så hade vi fika också med oss. Finns det något godare än och fika i skogen. Det blev massor med glada skratt, bara vänta och se. För er som inte får julkort av oss så efter jul så lägger jag in ett här.
 
 



Vi käkade en god middag hos vännerna innan vi åter styrde kosan mot Skåne.

I dag så har jag varit ute på min morgon runda och sen var det dags och träffa min sjukgymnast. 40 minuters massage och träning för mina armar. Både plågsamt och ont och skönt är det.

Jag hade tur som kom med tåget 1217 för då blev det en övergångs biljett och den kostade bara 12,60 mot 25,80 i vanliga fall. Nu får jag ju tänka lite när jag behöver betala för tåget. Så lyxigt det har varit med detta gratis kort som jag fick av Mia. Tack mitt hjärta.

I dag så nästan svimmade jag när jag kom hem från min promenad så kom Thore upp och sa att han skulle springa,  wow det var 9 månader sedan han sprang. Om en månad får jag börja och det ska bli skönt. Härligt med promenader men jag tycker bättre om att springa. Nu ska jag koka en kopp te och sätta mig bekvämt här vid mitt köksbord och läsa min bok.

1 kommentar: