torsdag 18 oktober 2012

Nu är det snart dags

Till att få besked om vårt hem är sålt eller inte. Sedan så kommer det svåra.... jag ska bestämma mig vart vi ska bo. Ska vi ta huset i Mörarp eller inte. Det har varit till salu väldigt länge säkert ett år. Varför är det så svår sålt? Det är ganska nytt och det ser fint ut, en nackdel är att det bara finns carport men det gå att sätta vägar så det lät blir ett garage. Det ska vi nog kolla upp innan vi bestämmer oss så vi inte går på en "mina"
Jag är lite tveksam men det är inte Thore. Så det är som vanligt jag menar :)

Denna veckan har verkligen runnit iväg. Utbildning på jobb 3 dagar mellan 18-22. Så det är inte så mycket hårt jobb för min del. Spännande är det.

Här har varit lite barnbarn som har fikat med sin farfar när stackars farmor jobbar. Kul när de kommer. Det är en grej som inte kommer att hända om vi flyttar från byn här.
Nä nu ska jag fixa middag så jag kan köra och jobba sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar