fredag 27 januari 2012

Mitt i natten

Ja det är verkligen mitt i natten. Thore har precis gått och lagt sig och det ska jag också göra snart. I dag så har Thore börjat och lägga golvet, jättefint i hallen men tyvärr så tycker jag inte det blev så snyggt i rummet till tapeten. Ja men nu får det vara som det är.

Lite turbulens har vi haft på jobb denna vecka, som tur är så jobbar jag med lugna kvinnor så hos oss har det varit lugnt men runt om har det varit stökigt. Men nu är det helg. Härligt

En runda hos Åsa och Leo har jag hunnit med denna vecka det blev både lunch och hårklippning där. Vilken tur jag hade där.

Nu i kväll så har jag klippt Thore och packat till vår tur till Göteborg i helgen. Det ska bli härligt och komma ifrån lite. Bo på hotell äta gott och titta på motorcyklar och framför allt träffa alla härliga människor som vi har lärt känna genom våra motorcyklar.

Thore ska till Åsa i morgon bitti och passa Leo medan hon är hos tandläkaren. Vi har en förhoppning att vi ska köra till Göteborg kl 10 vi får väl se om vår tidsplan håller. Nu håller jag tummarna för att vädret är bra.

1 kommentar: