fredag 20 januari 2012

Lördag igen.

Denna vecka har gått så snabbt så jag har bara inte hunnit med.
I lördags så var vi och hälsade på hos Jacob på öppet hus i skolan, givetvis så var vi hos Isac också men där glömde jag och ta en bild. Kul och se hur de har de i sin vardag.
Här sitter Jacob och kompisen och spela fotbollsspel.


Vi hade våra goda vänner E-L och O på middag, det blev så gott så. Det är så kul när allt blir bra och det tycker jag att det blev. Vi spelade spel och det är så kul. Vi spelade Med ett annat ord och Vilda gester. Det är inte så himla lätt och visa vad man menar. Vi hade så jätteskoj massor med skratt blev det.





I måndag så var jag inom hos Åsa innan jag körde hem kul och träffa henne och Leo, Han var ju på ett strålande humör. Jag sprang på kvällen, egentligen skulle jag bara ta en runda på 4 km men det blev en runda på 8,5km i stället. Bara för att tåget kom. Men det gick bra och det kändes skönt. Lite ont i baksidan på låret fick jag ju så klart.

I tisdags så vara jag hos kiropraktikern och sedan så var jag en runt och kollade på golv och tapeter. Till Gästrummet och hallen där uppe. Jag hittade ett fint golv på K-Rauta och så hittade jag tapet på BaHaus. I onsdags så var jag på Energikliniken och fick bambumassage. Det gjorde mycket ont men så skönt det var. Jag var helt slut på kvällen så det blev inte gjort något alls. Thore kom hem för engång skull innan jag la mig. Så vi hann och sitta ner och prata lite.

I går så var det sim med Jacob. Mys pys var det. Ella följde med och det var kul för vi har inte träffats på ett tag. Efter simmet så fick de följa med mig hem och då skulle vi fika så klart. Först rostad macka och sedan kanelbulle. Gott.

I dag så har jag haft långfredag på jobb. 0600-1640 men jag stämplade inte ut förrän kl 1710 så blir det ibland. Jag körde direkt till Aktiverum och tog ett spinning pass. Skönt när det var över. Efter ett härligt pass så körde jag till Hyllinge och handlade färg och tapet, och så en runda till Maxi så vi får lite mat i helgen. Jag var lite trött när jag kom hem jag körde ju kl 0525 och så kom jag hem 2135 så det kan man väl säga var en heldag.

Vi pratade om sura människor på jobb i dag. Varför är folk så sura och otrevliga?? Ja vi kom inte fram till något vettigt så vi undrar fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar