torsdag 26 maj 2011

Räkningar

Ja hur kul är nu de? Inte ett dugg men där har man inget att säga till om de kommer som ett brev på posten. Man kan bara försöka och begränsa det hela. Nu är de iallafall betalda så nu kan vi leva en månad till och se glada ut.

Idag så skulle jag springa första rundan efter varvet tänkte jag. 7 km stod på programmet men jag fick ta och korta ner rundan för efter ett par km fick jag ont i min höft så det blev till att ta det lugnt. Jag ska ge det över helgen med vila och voltaren kräm så får vi se i nästa vecka om jag ska till doktorn eller?

Jag har varit lite flitig i dag och rensat lite här hemma och så har jag plockat in rabarberna rensat och lagt i frysen så har vi så vi kan göra en god paj när tillfälle ges.

Nu ska jag fixa lite tvätt så jag slipper det i helgen. Tänk om det kan vara superfint väder då, så kul det hade varit. Är det dåligt väder så har jag en klädkammare som ska fixas. Men först ska det vara fredag och det är en långfredag på jobb. Som det såg ut i dag när jag gick hem så har vi jobb till 16,40. Så det är lika bra och vara inställd på de.

1 kommentar:

  1. Låter som en tradig fredag, sämsta dan att jobba länge! Ha en skön helg!

    SvaraRadera