torsdag 19 maj 2011

Packad och klar

Ja här är vi packade och redo för det stora äventyret i morgon. Vi ska försöka och få plats med all packning i vår bil. Det känns lite onödigt och köra med två bilar när är 5 pers. Så håll tummarna att min koffert är så stor så vi får plats med vagn och väskor. Inne i bilen är det lugnt.

Vi har bestämt att vi kör kl 11 så kommer vi till Laxbutiken lagom till lunch dags. Som jag längtar dit mums vad gott det ska bli. När vi kommer till Göteborg ska vi bara parkera vid hotellet förhoppningsvis så får vi våra rum då. Sedan så ska vi gå till mässan och hämta våra start nummer och kollar runt på alla utställare. Hur kul som helst tycker jag. Det kommer att bli en super helg. Det enda som fattas är Mia och Daniel. Men som mamma kan man inte få allt här i världen så jag får nöja mig med Åsa med familj. Men på söndag då jäklar är det mys med de andra två också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar