fredag 8 april 2011

Vår fredag

Så var fredagen slut nästan. Vi har precis tittat på Så ska det låta här på datorn.Jag bara älskar det programmet. Thomas Pettersson är så himla koll och Lena-Maria och Fredrik var superbra. Lotta är en riktig super artist. Vi kunde en del jag och Thore. Kul när man är före artisterna med vad det kan vara för låt.

Thores mc gick igenom besiktningen utan anmärkning och det var ju skönt. Vi tog en tur till Bromölla i dag i blåsten. Fy vad det var obehagligt och köra mc i denna blåst. Men det som inte dödar det härdar. Så jag tänker att jag har lärt mig något av detta och det är att vara uppmärksam på hur mc vinglar och svajar. Vinden tog tag i mc ordentligt så det gällde och vara med och tänka vilket håll vinden kommer i från och var vindbyarna är.

När vi var hos Claessons motor så såg vi Joe Laberos nya mc den var så klart fin. Tycker ju jag som gillar motorcyklar. Där var några som jag också skulle kunna tänka mig vi får väl se hur det blir med det. Thore hittade också en fin en.

Vi tillbringade säkert 3,5 timme i den affären innan vi var helt nöjda. Jag fick ringa till syster yster som väntade med middagen att vi blev lite sena.

Jag beställde en Victory Kingping 8 -ball och Thore tog en Victory Hammer. Det ska bli spännande när vi får dem. Extra kul med Victory eftersom det inte finns så många av dem här i Sverige ca 250 st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar