fredag 8 april 2011

Ledig fredag

I dag ska vi verkligen vara lediga. Thore ska besiktiga mc´n sen ska vi nog köra till Bromölla. Eller rättare sagt vi börjar med att köra mot Bromölla så får vi se om vi kommer så långt.

I går så fick jag min väskhållare på mc´n svetsad tack till goa Jonas på Bröderna Nilsson i stan. De är  så trevliga och duktiga där.
Mias gamla lägenhet blev besiktigad av husbolaget. Den nya hyresgästen var med och hon hade sin dotter och svärson med. Vi började kolla städningen innan tjejen kom från bolaget. De tyckte att städningen var super fin. Skönt tyckte jag.
Det första tjejen säger är titta nu noga på städningen. Det har vi gjort säger den nya hyresgästen och här är så rent och fint absolut inget att klaga på.

Haha tänkte tjejen JAG ska hitta något. Vi såg det på hennes min. Jodå slarviga maja (jag) som har städat hade missat listen på frysen där fanns lite smuts. Men jag hade tagit på kylen. Hade jag inte missat där så hade hon letat tills hon hade hittat något annat.

Nu blev det bestämt att den nya tar lägenheten en månad tidigare. Skönt för Mia för det är ansträngande med dubbel hyror.

När jag kom hem så var jag helt slut i hela min kropp jag hörde inte ens när Thore pratade med mig fast vi satt sidan om varandra. Jag märkte när jag la mig att hela jag var tömd på all energi. Som tur så har den kommit tillbaka under natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar