onsdag 15 december 2010

Lucia firande

Efter en super bra utbildning på jobb så var jag redo för ett lucia firande ute. Mössa och termobyxor på och den tjocka fjällräven så frös inte jag. Konstigt att barn aldrig fryser. Här ser ni Isac som är så lycklig.


 En Ella som inte ser lika lycklig ut men hon var nog mest förnärmad över blixten. Duktig som bara den. Ella satt kvar i vagnen hela luciafirandet. Det hade inte varit lätt om hon hade velat springa omkring mörkt och mycket folk.
 Här har vi Tomten Jacob nummer fyra från vänster. Jätteduktig och vad han tyckte det var kul att både mormor och farmor var med. Efter uppträddet så blev det kaffe med dopp inne på hans avdelning. Mycket trevligt. Men inte hade jag några pengar med men däremot så hade mormor börsen med sig så hon fick vara snäll och bjuda. Tack Annette.


Nu ska jag iväg om 15 minuter. Tidigt är det. min klocka ringde 0610 för i dag ska jag passa sötaste Leo medans mamma Åsa jobbar. Jätteskoj tycker jag det tycker Åsa också. Kul och komma ner till salongen och få lite socialt liv och träffa kamraterna och kunderna. Hon har fullt i dag och det är ju kul. Men alla vill ju vara fina i håret nu till jul. Det är super kallt ute men jag har packat ner kläder så vi ska kunna gå på en promenad blir nog i Pålsjö skog. Sen ska vi bara mysa och kela. Härligt ska vi ha det.

1 kommentar: